sobota, 24 marca 2012

Miętowa kurtka

W te ciepłe popołudnie wybrałam sie jak zwykle na spacer, włożyłam irchową kurtkę w modnym w tym sezonie, kolorze mięty. Ubrałam również moją ulubioną rozkloszowaną sukienkę , która ma górą w panterkę,a dół jest jednego koloru, na szyje założyłam koronkową chustkę w kolorze kremowym, na dół założyłam czarne rajstopy w paseczki które wydłużają i wyszczuplają nogę oraz botki na obcasie .












Kurtka: next
Sukienka: new look
Buty:  lokalny sklep
Rajstopy:  lokalny sklep
Torebka: no name
Pasek: new look
chustka: vintage


8 komentarzy:

  1. ślicznie wygladasz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukienka!:)

    nowa notka u mnie zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę, twoje włosy i uśmiech uzupełnia każdą kreację, cała reszta tez mi się podoba poza butami.Nie umiem się pogodzić z trampkiem na obcasie, jak i z tym co teraz modne adidasy na koturnie:)Torebka jest fajna i ma super kolory, wzięłabym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa, z włosów jestem dumna ale to po mamie :D Co do butów wtedy mi się bardzo podobały teraz nie umiem na nie patrzeć :D

      Usuń
  4. Jeeeejku, piękne masz włosy.<3 Blog super. :)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :*
    Obserwuję również!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Szczególnie buty:) Swoją drogą przy wybiorze ubran warto zwrocic uwage na to czy firma posiada certyfikaty np ISO(https://certyfikatiso.com.pl/certyfikacja-wyrobow/oznakowanie-ce-deklaracja-zgodnosci-z-wymaganiami-ue/) Swiadczy to o tym ze firma sie stara nawet w wewnetrznym zarzadzaniu i zwyczajnie przeklada sie to na jakosc|:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę sie tym samym. :)